Logitech ConferenceCam BCC950
5 393 Kč
5 084 Kč
4 202 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech ConferenceCam BCC950
Představení produktu
Logitech ConferenceCam BCC950 je videokonferenční systém ideální pro malé skupiny až 4 osoby.
Univerzální konstrukce
Systém BCC950 nabízí plug-and-play webovou kameru s vysokým rozlišením a hlasitý odposlech. Snadno a rychle se nainstaluje na stůl v kanceláři či konferenční stolek.
Kvalita obrazu a zvuku
Obraz v HD rozlišení a křišťálově čistý zvuk představují kombinaci vysoké kvality a cenové dostupnosti.
Kompatibilita
Systém BCC950 je kompatibilní s prakticky libovolnou videokonferenční aplikací, mimo jiné Microsoft Lync, Skype™, Skype for Business, WebEx a většinou ostatních oblíbených videokonferenčních platforem.
Technické specifikace:
- P/N: 960-000867
- Záruka: 2 Roky
- Výrobce: Logitech
- EAN: 5099206038776
- Motorizované otáčení, naklápění a zoom
- Integrovaný plně duplexní všesměrový hlasitý odposlech s dosahem 2,5 m/8 ft
- Integrované kódování UVC H.264
- Videohovory v rozlišení Full HD 1080p 30 fps
- Objektiv s certifikací ZEISS
- Zorné pole 78 stupňů
- 180stupňové otáčení, 55stupňové naklápění
- Reproduktor: Šířka pásma: 220 Hz-20 kHz, Max. úroveň výstupu: 80 dB SPL @ 0,30 m (1 ft)
- Mikrofon: Šířka pásma: 200 Hz – 8 kHz
- Analogová zdířka pro sluchátka 3,5 mm
- Dálkový ovladač s dosahem 3 m (10 ft)
- Kompatibilní s USB 2.0
- Kabel USB o délce 2,4 metru (8 ft)
- Univerzální napájecí adaptér o délce 2,4 metru (8 ft)
- Výškový nástavec o délce 228 mm (9 inch) pro vyvýšení/nastavení kamery na úroveň očí
- Windows 7, 8.1 nebo 10 a Mac OS X 10.7 nebo vyšší
- Rozměry: Výška x šířka x hloubka: 154 mm x 150 mm x 104 mm , Výška s nástavcem: 345 mm
- Hmotnost: 568 g
Systémové Požadavky:
Režim UVC (není nutno instalovat žádný software): Windows 7, 8.1 nebo 10, Mac OS X 10.7 nebo vyšší
Obsah Balení:
- Základna ConferenceCam a připojený kabel USB
- Nástavec
- Hlava webové kamery
- Napájecí kabel
- Příručka rychlého spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.