TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam

- 6%

ilustrační foto

TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Obj. číslo
3373311
OEM
22397
Výrobce
Trust
Věrnostní body: 33
3 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

GXT 1160 VERO STREAMOVACIA WEBOVÁ KAMERA

Štýlová webová kamera s rozlíšením Full HD 1080p a zabudovaným mikrofónom; na prenosy v dokonalej kvalite obrazu

  • Webová kamera s vysokým rozlíšením až do 8 megapixelov (3840 x 2160)
  • Pohodlný zabudovaný mikrofón, ideálny na videohovory
  • Ideálne na online streamovanie pomocou Twitch, Skype, YouTube atď.
  • Inteligentný stojan s integrovaným klipom, ideálny pre obrazovky notebookov aj rovné povrchy
  • Automatické vyváženie bielej: čisté video za akýchkoľvek svetelných podmienok
  • Pevné zaostrenie pre jasný a ostrý obraz


TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE

VŠEOBECNÉ
PN 22397
EAN 8713439223972
Obsah balenia Webová kamera Full HD
Používateľská príručka
Minimálne požiadavky Port USB
Windows 10, 8, 7
Veľkosť výrobku (VxŠxH) 50 x 104 x 20
Hmotnosť výrobku (netto) 100 g
Záruka 2 roky
Plug & play áno
Potrebný vodič nie
KONEKTIVITA
Dĺžka kábla hlavný kábel 150 cm
Verzia USB 2.0
AUDIO
Zabudovaný mikrofón áno
FUNKCIE
Vrátane softvéru nie
IMAGING
Sledovanie tváre nie
Detekcia pohybu nie
Režim ochrany osobných údajov nie
Maximálna snímková frekvencia 30 fps
Typ zamerania pevné zaostrenie
Rozlíšenie videa 1920 x 1080
Tlačidlo snímky nie
Uhol pohľadu 55 stupňov
Automatické vyváženie bielej áno
OSVETLENIE
K dispozícii je osvetlenie LED nie
SENZOR
>Rozlíšenie senzora 3840 x 2160
KOMPATIBILITA
Kompatibilné softvérové platformy Windows 10, Windows 8, Windows 7

.

Parametry

Barva
Maximální rozlišení videa (px)
Podporované OS
Výrobce
Zorný úhel
*Výška
*Šířka
*Hmotnost
*Hloubka

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28064 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.