Xiaomi 11 Lite 5G NE 6GB/128GB Truffle Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Posuňte svá videa na další úroveň se speciálními filmovými efekty.
Zastavení času, magický zoom, noční časosběr, Freeze Frame Video, Pomalá závěrka a další. Díky těmto video efektům se z vás stane profesionální režisér vašich zážitků.
Zachyťte krásu ve tmě.
Zůstaňte kreativní i ve tmě díky nočnímu režimu.
Využijte všech výhod rychlosti 5G
Zůstaňte okamžitě ve spojení se světem a mějte vždy náskok před trendy díky rychlosti 5G.
Qualcomm Snapdragon ™ 778G
Díky procesoru Qualcomm Snapdragon ™ 778G budete připraveni zvládnout jakoukoli výzvu plnou rychlostí.
Veškerá potřebná síla v kapse
Baterie o kapacitě 4250 mAh vám zajistí 104 hodin přehrávání videa a k tomu 33W rychlé nabíjení - již se nemusíte bát, že o něco přijdete.
Žádné kompromisy v důležitých funkcích
Duální reproduktory, obloukový snímač otisků prstů, multifunkční NFC, technologie tepelných trubek. S tímto telefon nebudete pozadu, právě naopak!
Technické specifikace:
- Displej: 6,55 "AMOLED DotDisplay
- Rozlišení displeje: 2400 x 1080, 402 PPI
- Procesor: Qualcomm Snapdragon™ 778G
- Počet jader: 8
- Grafický čip GPU: Qualcomm Adreno™ 642L GPU
- Operační systém: MIUI 12.5, android 11
- Operační paměť: 6 GB
- Interní paměť: 128 GB
- Zadní fotoaparát: 64MP+8MP+5MP
- Přední fotoaparát: 20MP
- Blesk: Ano
- Bluetooth: v5.2
- Wi-Fi: Ano (Wi-Fi 6, Wi-Fi 5,Wi-Fi 4 a 802.11a/b/g)
- Verze USB: Type-C
- Systém určování polohy: GPS, Glonass, Beidou
- Dual SIM / typ SIM karty: Ano (microSD)
- 4G: Ano
- 5G: Ano
- Kapacita baterie: 4250mAh
- Senzory: Senzor přiblížení | Čidlo okolního světla | Akcelerometr | Gyroskop | Elektronický kompas | Lineární motor | IR blaster
- Výška: 160,53 mm
- Šírka: 75,73 mm
- Hloubka: 6,81 mm
- Hmotnost: 158 g
- Obsah balení: Adaptér | Kabel USB typu C | Nástroj pro vysunutí SIM karty | Adaptér pro sluchátka typu C na 3,5 mm | Ochranné pouzdro | Stručný průvodce | | Záruční list | Bezpečná informace
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.