GTR 3 Pro Black AMAZFIT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chytré hodinky
Užijte si optimalizované ovládání s výkonným Zepp OS a podporou aplikace
Klasický design budoucnosti
24h pokročilé monitorování zdraví a hloubkové sledování spánku
Poslouchejte hudbu a přijímejte hovory pomocí Bluetooth
Fitness partner vyšší úrovně, díky více než 150 sportovním režimům
12denní výdrž baterie, která vás nezklame
1,45" Ultra HD AMOLED displej, jasný a snadno čitelný
Materiál těla slitina hliníku
2 tlačítka
Úhlopříčka displeje 1,45"
Rozlišení 480×480 AMOLED
Kulatý displej
PPI 331
Dotyková obrazovka 2.5D tvrzené sklo + povlak proti otiskům prstů
Voděodolnost 5 ATM
Reproduktory
Mikrofon
Lineární motor
Fyzická navigační korunka
WiFi 2.4GHz / Bluetooth 5.0
BioTracker 3.0 PPG biometrický senzor (podpora krevního kyslíku, 6 PD + 2 LED)
Akcelerační senzor / Gyroskop / Geomagnetický senzor / Barometrický výškoměr / Senzor okolního světla / Teplotní senzor
GPS / GLONASS / Galileo / BDS / QZSS
Aplikace Zepp
Podporovaná zařízení Android 7.0 a novější, iOS 12.0 a novější
Kapacita baterie 450 mAh
Způsob nabíjení Magnetická nabíjecí základna
Doba nabíjení Přibližně 2 hodiny
Typická doba použití až 12 dní
Režim úspory baterie až 30 dní
Náročné používání až 6 dní
Nepřetržité používání GPS až 35 hodin
Řemínky
Brown Leather – kůže / Infinite Black – fluoroelastomer / Rychloupínací
Šířka 22 mm
Rozměry zápěstí 155–218 mm
Přezka klasická
Rozměry 46×46×10,7 mm
Hmotnost 32 g (bez řemínku) / 43 g (vč. koženého řemínku) / 57 g (vč. řemínku z fluoroelastomeru)
Barvy Infinite Black
Obsah balení
Chytré hodinky (vč. standardního řemínku)
Magnetická nabíjecí základna
Uživatelská příručka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.