PX701HD projektor ViewSonic
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Projektor
ViewSonic PX701HD
Projekční systém: 0,47" 1080p
Nativní rozlišení: 1920x1080
DMD Typ: DC3
Svítivost: 3500 (ANSI Lumenů)
Kontrast v režimu SuperEco: 12000:1
Kontrast: 15000:1
Zobrazované barvy: 1,07 miliard barev
Zdroj světla: Lampa
Životnost světelného zdroje (hodiny) v normálním režimu: 5 000
Životnost světelného zdroje (hodiny) v režimu SuperEco: 20 000
Výkon lampy: 203 W
Objektiv: F=2,0-2,05, f=15,843-17,445mm
Posun projekce: 110%+/-6%
Poměr zvětšení: 1,5-1,65
Optický zoom: 1,1x
Digitální zoom: 0,8x-2,0x
Velikost obrazu: 30"-300"
Projekční vzdálenost: 1m-10,96m (100"@3,32m)
Lichoběžníkové zkreslení: +/- 40° (V)
Rozsah vertikálního posunu objektivu: +/- 5% (Digitální)
Hlučnost (Normální režim): 31 dB
Hlučnost (režim Eco): 27 dB
Vstupní zpoždění: 16 ms
Podpora rozlišení: VGA(640 x 480) až WUXGA_RB(1920 x 1200)
*RB-Snížené problikávání
HDTV kompatibilita: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p
Horizontální frekvence: 15K-102KHz
Vertikální rychlost snímání: 23-120Hz
Vstupní porty
HDMI: 2
(HDMI 1.4/ HDCP 1.4)
Audio vstup (3,5 mm): 1
Výstupní porty
Audio-out (3,5mm): 1
Reproduktor: 10W
USB-A (Napájení): 1 (5V/1.5A)
Ovládání
RS232 (DB 9-pin male): 1
USB-A (Services): 1
(sdíleno s výstupem USB-A)
Další
Napětí zdroje napájení: 100-240V+/- 10%, 50/60Hz (AC in)
Spotřeba: Běžná: 300W
Pohotovostní režim: <0,5W
Provozní teplota: 0~40℃
Čistá hmotnost: 2,59 kg
Rozměry (Š x H x V) se stojanem: 312 x 222 x 108 mm
Rozměry balení: 415 x 168 x 297 mm
Standardní příslušenství
Napájecí kabel: 1
Dálkové ovládání: 1
QSG: Ano
Doplňkové příslušenství
Lampa/Zdroj světla: RLC-119
Držák na stěnu/strop: PJ-WMK-007
Pouzdro: PJ-CASE-008
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.