realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, Paper Green
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
Procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1, který je vybaven pokročilou 5nm technologií, poskytuje špičkový výkon. V kombinaci s plně vylepšeným jádrem Cortex-X2 a grafickým čipem Adreno 730 znamená, že můžete snadno hrát svou oblíbenou hru, zatímco si dopřáváte svět 5G.
Nádherný AMOLED displej
Realme GT2 Pro představuje s 6,7“ obrazovkou AMOLED a dokonale kombinuje ultra vysokou obnovovací frekvenci 120 Hz a dotykovou vzorkovací frekvenci 240 Hz se a 104% saturací barev NTSC, aby zobrazoval barvy přesně tak, jak je vidíte ve skutečném životě. Navíc vás chrání čtečka otisku prstů v dipleji, která dokáže změrit váš srdeční tep.
Skvělé rozlišení 50 Mpx fotoaparát
S realme GT2 Pro pořídíte krásné fotografie, na kterých se nic neztratí. Spolu s funkcemi, které fotoaparát nabízí, jako je bokeh efekt, budou Vaše fotografie vždy vypadat profesionálně. Noční režim Vám pak pomůže k tomu, aby Vaše fotografie byly perfektní i v noci. Stejně tak precizní je i přední 32 MPx Selfie kamera, díky které budete mít skvělá selfie za jakéhokoliv osvětlení.
Nabíjejte jako blesk
Zažijte špičkový nabíjecí výkon s 65W smart SuperDart Charge, který se může pochlubit 99% konverzním poměrem. Za pouhé 3 minuty budete moci zůstat online dalších 51 minut. Pokračujte v hraní i při rychlém nabíjení díky pětistupňové inteligentní ochraně čipů - žádné přehřívání, jen bezpečná, nekonečná zábava. 5000 mAh baterie bude plně nabita již za 35 minut.
Technické parametry
- Displej: 6.7“ AMOLED
- Rozlišení: WQHD+ 1440×3216
- Poměr obrazovky k tělu: 92.6%
- Obnovovací frekvence: 120HZ
- PPI: 525 ppi
- Model procesoru: Snapdragon 8 Gen 1
- Frekvence jádra: max. 3 Ghz
- Počet jader: 8
- GPU: Adreno 730
- 50 Mpx hlavní kamera, f/1.8
- 50 Mpx širokoúhlá kamera, f/2.2
- 2 Mpx microskopická kamera, f/3.3
- 32 Mpx přední kamera, f/2.4
- Kapacita baterie: 5000 mAh
- Typ nabíjení: SuperDart 65W
- Reverzní nabíjení: Ano
- Operační systém: Android 12, realme UI 3.0
- Bluetooth: 5.2
- Wi-Fi: 802.11b/g/n/a/ac/ax; 2.4GHz/5GHz
- Dual SIM: Ano, nanoSIM
- Verze USB: Type-C
- Určování polohy: GPS, Beidou, Glonass, QZSS, Galileo, IRNSS, AGPS
- NFC: Ano
- Senzory: Magnetický, světelný, přiblížení, gyroskop, akcelerační
- Rozměry: 163.2x74.7x8.18mm
- Hmotnost: 199g
- Zabezpečení: Odemykání obličejem, Čtečka otisku prstu v displeji (s funkcí detekce srdečního tepu)
- Obsah balení: Telefon, adaptér, USB kabel, záruční list, Quick Guide, nástroj pro vyjmutí SIM, obal, fólie na displej
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.