Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM

Akce
Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM
Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM
Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM
Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM
Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM

Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A EXTOL-PREMIUM

Akce
Výrobce: EXTOL-PREMIUM
Záruka: 24 měsíců
Kód: EX8897300
EAN: 8595126969598
Dané zboží se už bohužel neprodává
Dostupné alternativy v kategoriích:

Alternativní zboží

Popis produktu

Praktická 9stupňová autonabíječka řízená mokroprocesorem je určena pro nabíjení 12V nebo 6V olověných akumulátorů se zaplavenou elektrodou.


Autonabíječka 9stupňová, řízená mikroprocesorem, 12/6V, 4A, EXTOL PREMIUM

      Nabíječka je určena pro nabíjení 12V nebo 6V olověných akumulátorů se zaplavenou elektrodou WET i Calcium, MF VRLA akumulátorů, AGM, i gelových v rozsahu jmenovité kapacity baterií 1,2 – 80Ah. Pro svou práci využívají automatický přepínací mód o vysoké frekvenci.

      Vestavěný mikroprocesor v naprogramovaných devíti fází procesu zajistí nabití baterií až do 100% jejich originální kapacity. Umožňuje automaticky (nebo volitelně) znovuoživení částečně sulfátovaných baterií. Nabíjí a zachraňuje vyčerpané baterie.

      V automatickém udržovacím módu dodává bateriím pouze tolik potřebné energie, která se rovná jejímu samovybíjecímu proudu, takže umožní uživateli ponechat baterii spojenou s nabíječkou i po několik měsíců a udržet ji ve stále plném stavu nabití.

      9 nabíjecích stupňů:
      • 1 - vyhodnocení stavu baterie
      • 2 - zotavení baterie
      • 3 - pozvolné zahájení nabíjení
      • 4 - nabíjení konstantním pulzním proudem
      • 5 - regenerace (desulfatace)
      • 6 - nabíjení konstantním proudem
      • 7 - snižování nabíjecího proudu
      • 8 - kontrola stavu
      • 9 - konstantní napětí, udržovací pulzní proud 
       
      Hlavní technické parametry:
      • tech. údaje: 12/6V, 4A
      • regeneruje a nabíjí hluboce vybité baterie (desulface) a umožuje nabíjet baterie i při nízkých teplotách
      • integrovaná ochrana proti jiskření, zkratu a přepólování
      • pamatuje si původní nastavení při výpadku napětí a po obnovení dodávky proudu pokračuje dále v nabíjení
      • možno nabíjet baterie i při nízkých teplotách
      • vybaveno třemi typy koncovek pro připojení baterie: svorky, cigaretový zapalovač a očka

          Parametry:

          Hmotnost: 1 kg
          Max. nabíjecí proud: 4 A
          Min. nabíjecí proud: 4 A
          Nabíjecí napětí: 6+12 V

          360° Obrázek

          klikni pro zobrazení

          Ke stažení

          Soubory ve formátu PDF doporučujeme otevírat pomocí programu Adobe Reader

          Dotazy k produktu

          Potřebujete radu od odborníka?

          Zaslat dotaz

          Dobrý den.
          V jakých teplotních režimech( -/+) může být tato nabíječka zapojena a to i v automatickém udržovacím módu.(Mám nevytápěnou řadovou garáž, která občas promrzá)
          Děkuji.

          Dobrý den,
          zapojena být může, ale výrobce uvádí, že uvedená autonabíječka nabíjí při teplotě od +5 st. C.

          Dobrý den,vlastním vozidlo Subaru XV 6st.automat systém Stop START. Poraďte prosím jakou nabíječku pro oživení baterie. Dekuji

          Dobrý den,
          obecně, pokud je baterie funkční, lze použít k dobíjení jakoukoliv naši nabíječku řízenou mikroprocesorem. Pokud je baterie úplně vybitá je nutno použít nějakou "hloupou" nabíječku bez elektroniky na nabití alespoň kolem 10,5V a potom už jde použít opět jakoukoliv nabíječku řízenou mikroprocesorem. Chytré digitální nabíječky řízené vysokofrekvenčním mikroprocesorem se používají k dobíjení funkčních baterií a jejich hlavní výhoda je rychlost, kvalita nabití a šetrost k baterii. Tyto nabíječky samy během své činnosti řídí několika stupňový proces nabíjení (provedou vyhodnocení stavu baterie, zotavení baterie, pozvolné zahájení nabíjení, nabíjení konstatním pulzním proudem, regeneraci, nabíjení konstatním proudem, snižování nabíjecího proudu, kontrolu stavu a nakonec nechají konstatní napětí a udržovací pulzní proud). Nabíječky řízené mikorprocesorem ovšem nejsou určeny k nabíjení zcela vybitých baterií, například pokud přes noc zůstanou rozsvícená světla a baterie pak už není schopná nastartovat motor. Akumulátor je zcela vybitý pokud má napětí 11,8 V. Jestliže je akumulátor 1-3 dny hluboce vybitý - pod 10,5V, už je zcela zničený a nijak nejde obnovit.

          Doporučujeme přečíst rozšířený manuál.

          Dobrý den. Vlastním vozidlo Nissan x-Trail s naftovým motorem a systémem Stop-Start a baterie s kapacitou 75 Ah je dost zatížená.
          Prosím o informaci jakým typem nabíječky bych ji měl udržovat.
          Děkuji.

          Dobrý den,

          dobíjet Vaše vozidlo můžete 4A nabíječkou 8897300 i silnější 8A. Rozdíl mezi nabíječkami je v rychlosti nabíjení. 4A nabíjí pozvolněji.

          © 2024 Všechna práva vyhrazena, Torriacars, s.r.o. Feo.cz